Търсене

Начало Искам думата Защо майка ми пътува с два билета от София до Разград?
Защо майка ми пътува с два билета от София до Разград?
05 May 2017

На 2 май отидох в офиса на „Юнион Ивкони“ на Автогара Разград, за да купя билет на името на майка ми Еленка Тодорова, която щеше да пътува от София до Разград с автобуса на 3-ти, който тръгва от Централна автогара в 8.30 часа. В сряда сутринта тя пристигна в столицата с полет от Германия, където беше на гости на сестра ми.

05_05_2017_avtobus-1.jpg

Купих билет със запазено 9-то място, което е по-напред в автобуса, за да е сигурно, че ще пътува комфортно. При качването в автобуса обаче шофьорът на автобуса Тодор Тодоров й иска билета на хартиен носител, което тя няма как да има за това кратко време от покупката му. Смятам, че в днешния дигитален свят тава не е и необходимо. Доказва го практиката на други превозвачи, чиито имена няма да спомена, за да не излезе, че правя реклама, където покупката на билета веднага влиза в електронната система. Не мога да си обясня защо при тази фирма това не се практикува или може би касиерката в Разград Севджан Али още не е разбрала как става това. Така или иначе потърпевши сме ние, клиентите.

Да се върна към ситуацията в сряда сутринта в София. Въпреки уверенията на майка ми и свързването й с мен по телефона, Тодоров държеше на своето. На телефона си чух, как той отказва да говори с мен и постоянно праща жената да си купи нов билет. Която в крайна сметка тя прави, но мястото е на най-задната седалка.

Така тя си дойде в Разград. А аз завчера отидох в офиса на „Юнион Ивкони“, за да върна неизползвания не по наша вина билет, който е на стойност 23.75 лева. Получих отказ и в момента излиза така, че един човек е пътувал с два билета.

Не смятам, че всичко това прави чест на тази превозваческа фирма, която е една от големите в страната. Надявам се, че създалата се ситуация е недоразумение, което скоро да бъде изчистено.


Юлиян ТОДОРОВ, Разград