Търсене

Начало Институции Димитър КОМИТОВ: Смениха водомера и на сметката ми се появиха 45 кубика
Димитър КОМИТОВ: Смениха водомера и на сметката ми се появиха 45 кубика
11 July 2018

Разградчанинът Димитър Комитов е собственик на къща в поповското село Тръстеник, която обитава предимно през топлите месеци на годината. През септември 2015 година служител на "Водоснабдяване Дунав" ЕООД сменя водомера му с оборотен. Практика на дружеството е, след определени години експлоатация уредите да се "продухват".


11_07_2018_komitov.jpgПрез февруари 2016 година Комитов отива да си нагледа имота и установява, че след водомера, там където е пломбираната връзка, капе вода. Тъй като преценява, че това не е по негова вина, той веднага се жалва във "Водоснабдяване", откъдето са категорични - изтекли са 45 кубика вода и 67-годишният собственик трябва да си погаси задължението.

Вече повече от две години обаче Димитър Комитов отказва да плаща за нещо, което според него, не е ползвал. Тъй като междувременно лихвите продължават да се начисляват и сумата набъбва, а от институциите, на които е писал - КЕВР и националния омбудсман Мая Манолова, няма изгледи да се реши проблемът му, той пожела чрез "Екип 7" публично да алармира за несправедливостта към него.

"Вече мина толкова време, а почти всяка нощ се будя с въпроса къде са отишли тези 45 кубика /по 300 литра на ден/, след като шахтата на водомера е суха. А твърдението на ръководството на "Водоснабдяване - Дунав", че може да съм пуснал чешмата да не замръзвала през зимата, е безумна. Та нали по този начин водомерът ще отчита пак за моя сметка. На село по принцип консумираме малко количество от централното водоподаване, защото имаме кладенец в двора. Не знам каква е причината за тези 45 кубика, но знам, че каквато и да е тя, аз не съм виновен и ще продължавам да се боря срещу тази несправедливост", заяви в редакцията Димитър Комитов.


Димитър КИРИЛОВ