Търсене

Начало Искам думата „Виваком“ се държи некоректно с клиентите си
„Виваком“ се държи некоректно с клиентите си
16 December 2018

Синът ми Инанч Кобакчи сключи двегодишен договор с „Виваком“ за пакет телевизия плюс интернет с месечен абонамент 24 лева, който изтече в началото на ноември. Преди няколко месеца синът ми замина да работи в Англия. Тъй като няма изгледи да се върне скоро, аз реших да сключа нов договор при същите условия, но на мое име. Само че ударих на камък.


17_12_2018_vivacom.jpgСлужителките в офиса на фирмата ми отказаха с мотива, че Инанч трябвало лично да дойде и да прекрати своя договор. Обясних, че е в чужбина, че е съгласен и може да се уверят, след като ги свържа по интернет с него. Не ставало. Отидох в Община Цар Калоян за съдействие и там вдигат рамене.

Междувременно сметките си вървят и се оказа, че вече по някакъв нов план цената от 24 лева стана 35. Според мен точно това е причината да не мога да прекратя удължения служебно договор. Мисля че това отношение към клиентите е меко казано некоректно. Говоря в множествено число, защото смятам, че не само аз съм потърпевша, тъй като това очевидно е фирмена политика.


Мелиха КОБАКЧИ, с. Езерче